کابران عزیز وبسایت میهن برای شما یک محصولی در مورد فروش ویژه تبدیل 1 به 2 سوکت آیفون آماده فروش قرار داده ایم روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

فروش ویژه تبدیل 1 به 2 سوکت آیفون


تبدیل 1 به 2 سوکت آیفون، استفاده هم زمان شارژر و هندزفری. مناسب برای: آیفون 7 به بالا.  ابعاد : 3 سانتی متر ...
برند پرآوازه کالاهای دیجیتال آیفون پورت جک 3.5 میلیمتری را از گوشی های خود حذف کرده است. از آیفون 7 به مدل های بالاتر فقط یک پورت لایتینگ در پایین گوشی دیده میشود. تولید کنندگان برای استفاده هم زمان هندزفری و شارژر راه چاره ای برای مشتریان خود با تولید مبدل لایتنینگ 1 به 2 پیدا کردند.
تبدیل یک به دو سوکت آیفون یک تبدیل بسیار کاربردی برای کسانی است که گوشی آیفون ۷ به بالا دارند و میخواهند همزمان هم از هندزفری استفاده کنند و هم گوشی موبایل را شارژ کنند. در واقع تبدیل ۱ به ۲ لایتنینگ از سوکت آیفون گوشی موبایل شما ۲ خروجی و ورودی به شما میدهد که یکی برای شارژ گوشی است و دیگری برای اتصال هندزفری است که به راحتی میتوانید این اتصال را برقرار کنید. خروجی صدای این تبدیل دارای کیفیتی عالی میباشد و ما خرید این محصول را به شما پیشنهاد میکنیم


مطالب مرتبط

فروش ویژه فایر تایر - Fire Tire
فروش ویژه مینی پنکه همراه
فروش ویژه ساعت بند چرم اليسا
فروش ویژه گوشواره مرغ آمين
ماسک سه لایه پرسپولیس - پکیج 2 عددی
صفحه نخست فایل سحرآمیز سایت بازدید